OSSICOLOR

Artecon Oy OSSICOLORin edustajaksi Suomeen.

01.08.2019 solmitulla sopimuksella Artecon aloittaa italialaisen OSSICOLORin suomen agenttina. OSSICOLOR on 1971 perustettu alumiinin jalostaja jonka laajaan tuotepalettiin kuuluvat kaikki olennaiset alumiinista valmistettavat tuotteet ja tarvikkeet joita kalustevalmistaja voi tuotteisiinsa ajatella. Erityinen vahvuus OSSICOLORilla on keittiöön tarjottavien tuotteiden laaja kirjo ja korkea laatu sekä erilaisten pintakäsittelyjen määrä .

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot voimassa 01.04.2018 alkaen.

1. YLEISET EHDOT

1.1 MyRoom.fi verkkokaupasta myytävien tuotteiden tilaaminen tapahtuu MyRoom.fi sivustolta. Tuotteiden maksaminen tapahtuu joko Paytrail, Mash tai Klarna maksupalvelun kautta jossa käyvät kaikkien pankkien verkkopankkitunnukset, yleisimmät luottokortit sekä maksuvaihtoehtoina myös lasku ja osamaksu.

1.2. MyRoom.fi pidättää oikeudet kaikkiin kuluttajakaupan lakien ja sääntöjen mukaisiin muutoksiin Internet-kaupassa ja kaupankäynnissä.

1.3 MyRoom.fi pidättää oikeudet virheellisten hintojen ja toimitusaikojen korjaukseen jälkikäteen. Jos et ole tyytyväinen korjaukseen, sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ilman kustannuksia.

1.4  MyRoom.fi tekee kauppasopimuksen vain täysi-ikäisen henkilön kanssa.

2. TILAAMINEN / SOPIMUKSEN TEKEMINEN

2.1. Tilaaminen tapahtuu MyRoom.fi verkkokaupasta.

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kuljetuksesta.

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

2.4. MyRoom.fi on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. MyRoom.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen.

3. MAKSUTAVAT

3.1. Maksupalvelutarjoajana toimii valintasi mukaan joko Paytrail, Collector Ab, MASH tai Klarna.

3.1.1  Paytrail 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

3.1.2  Collector Lasku/Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio) Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta. Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät ;   https://www.collector.fi/henki...
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät ;   https://www.collector.se/uploa...
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät;    https://www.collector.se/uploa...
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

3.1.3 Klarna 

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt MyRoom.fi -verkkokaupan yleiset ehdot.

4. HINNAT

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu MyRoom.fi Internet-sivustoilla.

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4.3. MyRoom.fi verkkokaupassa yli 299€ sis. alv 24% toimitukset ovat ilmaiset. Alle 299€ toimituksiin lisätään rahtia 39€, 25€ tai 9€, riippuen toimitustavasta. Joissakin pienemmissä tuotteissa ilmainen toimitus on lähimpään Postiin tai Matkahuoltoon noudettavaksi toimitettuna. Tästä mainitaan sellaisen tuotteen yhteydessä.

4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti.

5. TOIMITUS / KULJETUS

5.1. MyRoom.fi on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. MyRoom.fi ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin MyRoom.fi ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten tavarantoimittajan tuotannollisista tai muista ongelmista.

5.2. MyRoom.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.

5.3. Tuotteiden kotiinkuljetuksen asiakkaalle hoitaa MyRoom.fi sopimuskuljettaja. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle.

5.4. Kuluttajakaupan mukaisesti MyRoom.fi on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä MyRoom.fi:lle palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

5.5. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. MyRoom.fi ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.

5.6. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, tuotteet saattavat saapua erikseen toimitettuina. Tuotteiden vastuu- ja toimitusperiaatteissa toimitaan kohtien 5.1. -5.5. mukaisesti.

5.7. Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulee tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Vahingosta tulee tehdä maininta rahtikirjaan vahingon havaitsemisen yhteydessä. Tuotteen vauriosta on ilmoitettava välittömästi MyRoom.fi:n asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse kuvan kera. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista.

5.8. Mikäli asiakas on jo vastaanottanut tuotteen ja huomaa siinä edellä mainitun vahingon on asiakkaan viipymättä ilmoitettava asiasta MyRoom.fi:n asiakaspalveluun. Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei edellä mainittua vahinkoa ole peruutusajan sisällä ilmoittanut, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi.

5.9 Toimitukset ainoastaan manner-Suomeen , saariin ja saaristoon emme toimita .

6. HENKILÖTIEDOT

6.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan MyRoom.fi:n asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain MyRoom.fi:n asiakaspalvelukäytössä.

6.2. MyRoom.fi ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää MyRoom.fi:ia poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.

7. PALAUTUSOIKEUS

7.1. Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tuotestandardeista. Tällaisia tuotteita voivat olla esim. mittojen mukaan tehdyt tai muuten räätälöidyt tuotteet.

7.2. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan.

7.3. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

7.4. Ennen tavaran palauttamista tulee ottaa yhteys MyRoom.fi asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen hyväksyttyyn palauttamiseen.

8. LUNASTAMATON PAKETTI

8.1 Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.  

9. TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

9.1. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä MyRoom.fi:n asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan yksityiskohtaiset ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.

9.2. Asiakkaan tulee liittää pakkaukseen yhteystiedot, tilinumero ja pankkiyhteys, tilausnumero ja erityistiedot jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa, ja tuotteeseen tulee liittää kopio ennakkolaskun maksukuitista/tulosteesta.

9.3. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet, jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti. Palautuskulut kohdassa 9.5.

9.4. Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

9.5. Asiakas maksaa palautettavan tuotteen kuljetuskulut. Tuote tulee palauttaa samalla kuljetustavalla kuin se on asiakkalle kuljetetettu 

10. TAKUU

10.1 Asiakkaan tulee säilyttää MyRoom.fi:n lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

10.2 MyRoom.fi antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

10.3. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.

11. REKLAMAATIOT

11.1. MyRoom.fi vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun kohtien 5.7. ja 5.9. mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota. Katso asiakaspalvelun yhteystiedot

11.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin MyRoom.fi vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta MyRoom.fi:n asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. MyRoom.fi neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

11.3. MyRoom.fi ei vastaa:

  1. Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista
  2. Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa
  3. Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.
  4. Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

12. MUUT EHDOT JA VASTUUT

12.1. MyRoom.fi ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi tuotteen osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. MyRoom.fi ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

12.2. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.

13. EVÄSTEET

13.1. Sivustollamme käytetään evästeitä (cookies), joiden tarkoituksena on parantaa sivustomme käytettävyyttä. Evästeiden avulla sivusto tunnistaa käyttäjän selaimen käyttäjän palatessa sivustolle. Evästeiden tarkoituksena on mahdollistaa sivuston muokkaaminen käyttäjän tottumusten mukaan ja helpottaa sivuston käyttämistä esimerkiksi tuotesuosituksilla. Evästeiden tarkoituksena ei ole kerätä mitään henkilökohtaista informaatiota itse käyttäjästä tai käyttäjän koneelle tallennetusta informaatiosta tai vaarantaa käyttäjän tietoturvallisuutta. Sivuston käyttäjä pystyy estämään evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamaan evästeet selaimen asetuksista käytön päätyttyä. Ohjeet ja lisätiedot löytyvät selaimen valmistajan ohjeista.